АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про хід виконання Закону України «Про звернення громадян» у Сарненській районній раді
Робота із зверненнями громадян у Сарненській районній раді спрямована на виконання вимог Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Одним із пріоритетних завдань районної ради є забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, порушених в них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Одним із пріоритетних завдань районної ради є забезпечення своєчасного та повного розгляду звернень громадян, оперативне вирішення порушених у зверненні проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян.
У районній раді встановлено дні прийому громадян керівництвом районної ради. Графік проведення прийому громадян головою, керуючим справами виконавчого апарату районної ради затверджено відповідним розпорядженням голови районної ради, як того вимагає чинне законодавство. Цей графік розміщений на інформаційному стенді в приміщенні районної ради та на офіційному вебсайті.
Звернення громадян розглядаються об’єктивно, всебічно і вчасно, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Згідно з аналізом узагальнених даних про звернення громадян до районної ради впродовж звітного періоду надійшло 10 письмових звернень.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Сарненської районної ради і перебуває на постійному контролі керівництва районної ради. У разі, якщо неможливо задовольнити прохання заявника, йому надається обґрунтована відповідь з поясненням причин відмови у задоволенні його прохання.
Всім зверненням, які надійшли до районної ради, приділялась належна увага. Питання вирішувались у межах компетенції або надавались обгрунтовані роз'яснення.
З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості і відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, узагальнена інформація про стан роботи зі зверненнями громадян та результати виїзних прийомів постійно оприлюднюються на офіційному вебсайті районної ради.